اي دي سي ال adcl

آموزش كار با كامپيوتر

اي دي سي ال adcl

۵۵ بازديد

adsl

مودم‌ تندا Tenda، لينك سيس Linksys، زاكسل Zyxel و اديمكس Edimax هم از ديگر برندهاي خوب موجود در بازار هستند. هنگام تهيه مودم حتما توجه داشته باشيد كه قابليت پشتيباني از واي فاي WiFi را داشته باشد. اينترنت پرسرعت ADSL از طريق بستر مخابرات به شبكه جهاني اينترنت متصل مي شود، بخش هاي سيم كشي ساختمان، سيم كشي تا ساختمان بر روي سرعت اينترنت تاثير مي گذارد.

هدف اين دوره بالابردن سطح اطلاعاتي اقشار جامعه در زمينه علوم كامپيوتر و افزايش قابليت استفاده كاربران از كامپيوتر مي باشد. آموزش نيروي كاري آشنا با مهارت هاي هفتگانه كامپيوتر موجب بالابردن بازدهي شغلي اشخاص گرديده و در نتيجه امكان سرمايه گذاري مطمئن كارفرما در حوزه IT را فراهم مي نمايد. در اين بخش متقاضيان بايد با مفهوم كلي اينترنت و برخي شاخص هاي امنيتي آشنا شوند و بتوانند كه جستجوهاي اينترنتي را به بهترين شكل ممكن انجام دهند. در ضمن كار با پست الكترونيك تحت وب و همچنين نرم افزارهاي پست الكترونيكي را نيز بايد فراگيرند تا بتوانند به راحتي به ارسال و دريافت نامه هاي الكترونيك با پيوست و….

تا در صورت عدم هماهنگي سرويس با نيازهاي شما يا كيفيت پايين سرويس، امكان تغيير شركت يا سرويس موردنظر خود را داشته باشيد. با داشتن مدرك آي سي دي ال ميتونيد كارائي خود را در محل كار بالا برده و از بهره وري بيشتري برخوردار شويد. اين مدرك در تمام سازمان ها و ارگان هاي دولتي و غير دولتي قابل قبول است. با گذراندن دوره هاي آي سي دي ال در نمايندگي ميرداماد ميتوانيد مفاهيم اساسي و پايه اي كامپيوتر را فراگرفته و مدرك اين دوره را دريافت نماييد.

دريافت مدرك تنها به داوطلباني كه در دوره هاي آموزشي شركت كرده باشند و در نهايت در آزمون محك حداقل نمره قبولي را كسب كرده باشند تعلق ميگيرد. لطفا بفرماييدبا عنايت به اينكه ما در شهرستان هستيم آيا مي توان بدون شركت در دوره هاي حضوري وصرفا بادادن آزمون گواهي نامه دوره ها را دريافت نمود . همه افراد با هر رشته و تخصصي لازماي دي سي ال|IDCL} هست كه مهارتهاي هفتگانه فناوري اطلاعات يا همان دوره ICDL رو آموزش ببينند زيرا در محيط كار و تحصيل و زندگي نياز هست كه شما بتوانيد از كامپيوتر استفاده كنيد. داوطلبان بايد بتوانند از ابزارهاي ارائه مطلب رايانه به خصوص نرم افزار به خوبي استفاده نمايند. به اين صورت كه امكان ايجاد اسلايدها و ويرايش و قالب بندي متون و تصاوير درون آن را داشته باشند.

نويزگيرها همراه با مودم‌ها عرضه نمي‌شوند، اما اكثر شركت‌هاي خدمات‌دهنده ADSL يا شركت‌هاي توزيع‌كننده مودم‌هاي ADSL همراه با مودم‌هاي خود اين دستگاه كوچك را در اختيار كاربرانشان‌ مي‌گذارند. مودم‌هاي ADSL وايرلس اما داراي {4|four}پـورتLAN بوده و پـورت USB ندارند ودر واقع قابليت ارتباط به‌صورت بي‌سيم را دارند؛ يعني اين مودم‌ها براي استفاده لپ‌تاپ و تلفن همراه مناسب هستند. يا اگر انتخاب شما براساس نيازتان وايمكس است، كدام شركت خدمات‌دهنده در اين بخش را انتخاب كنيد؟ اگر به دنبال پاسخ اين سوال‌ها هستيد بهتر است با اين گزارش همراه شويد. لطفاً براي رفع مشكل با كارشناسان آموزش تا شما را ياري دهند. دوره ICDL سطح يك براي جمعه ساعت {13|thirteen}-{8|eight} ارائه شده است و براي اواخر دي ماه شروع دوره مي باشد. با گذراندن دوره ICDL شما اصول و مباني كامپيوتر رو ياد مي گيريد و همچنين با نرم افزارهاي OFFICE كه در تمام مشاغل مورد نياز هست آشنا مي شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.