كنفرانس هاي علوم كامپيوترو icdl

آموزش كار با كامپيوتر

كنفرانس هاي علوم كامپيوترو icdl

۶۲ بازديد

كنفرانس هاي علوم كامپيوتر كنفرانس هاي علوم كامپيوتر


در سال ۱۹۸۲ استيو جابز از پروژه كنار گذاشته‌شد و به پروژه مكينتاش پيوست. مكينتاش به صورت مستقيم از نسل ليسا نيست اگرچه شباهت‌هاي آشكاري بين سيستم‌ها و نسخه نهايي‌شان وجود دارد. در گذشته زن‌ها به علت عدم توازن درآمدي بين جنسيت‌ها به‌عنوان رايانه انساني به‌طور گسترده استخدام مي‌شدند.

در اين مقاله به‌طور مفصل راجع به اين موضوع صحبت كردم كه چگونه از صفر مي‌توانيم شروع كنيم و با ۴ مهارتي كه ياد مي‌گيريم در حوزه كامپيوتر متخصص شويم و به كسب درآمد دست پيدا كنيم. بنابراين قبل از اينكه اتفاقي براي كامپيوتر بيافتد و ما دچار مشكلاتي شويم كه غيرقابل‌جبران است بايد آن موارد را از قبل پيش‌بيني كرده و راه‌حلي براي جلوگيري از به وجود آمدن آن پيدا كنيم. اگر حجم باقيمانده در درايورهاي هارد ديسك ما كم شده است بايد هارد را به ظرفيت‌هاي بالاتر ارتقاء دهيم. دستگاهي است كه به كامپيوتر متصل مي‌گردد و وظيفه تبديل برگه به فايل تصويري يا عكس را بر عهده دارد.

جهت مديريت و كنترل فايل‌هاي دانلود شده از اينترنت قابل‌استفاده است. براي ويرايش و نمايش فايل‌هاي متني با پسوند PDF استفاده مي‌گردد. Outlook – جهت مديريت ايميل ها و تقويم كاري شخصي استفاده مي‌گردد. در ادامه به‌صورت مفصل‌تر و كامل و بسيار دقيق و جزئي به تك‌تك اين موارد مي‌پردازيم. سيستم عامل مكينتاش مخصوص سيستم‌هاي اپل مي‌باشد كه توسط استيو جابز بنيان‌گذاري شده‌است. تمامي اين سيستم‌هاي عامل با طرح و رابط كاربري خودشان طيف مخاطبان خودشان را دربردارند.

اين ابزار، با توجه به آنلاين بودن، سطوح دسترسي مناسبي را به منظور تأمين امنيت فايل ها ايجاد مي كند. همين طور، شما مي توانيد فايل هاي خود را با ديگران به اشتراك گذاشته و آن ها را ويرايش و مديريت كنيد. نرم افزار Word از جمله نرم افزارهاي ارائه شده توسط شركت مايكروسافت است كه در بسته نرم افزاري آفيس قرار مي گيرد.

براي ارتقاء سخت‌افزار يك سيستم كامپيوتري اصلي‌ترين چيز مدل مادربرد و امكاناتي هست كه آن مادربرد دارد. چون تمام قطعات به‌صورت مستقيم و غيرمستقيم به مادربرد متصل هستند. بنابراين براي نصب كردن قطعه جديد بايد ببينيم مادربردي كه ما داريم آن قطعه را پشتيباني مي‌كند يا خير. معمولاً هر نرم‌افزاري كه ما تهيه مي‌كنيم حداقل سخت‌افزاري را كه براي اجراشدن نياز دارد را مشخص كرده است. در اين حالت نرم‌افزار قبلي را پاك‌كرده و آخرين نسخه نرم‌افزار را نصب مي‌نماييم. براي خريد آنلاين تجهيزات و قطعات آنلاين مي‌توان به فروشگاه اينترنتي ديجي كالا مراجعه كرد.

به‌تازگي استوديوي يوبيسافت اعلام كرد كه به‌دليل ارايه يك سرويس آموزشي بي‌نقص گيتار و توجه به بازخوردهاي كاربران، تاريخ شروع فعاليت سرويس Rocksmith به تأخير افتاد. سلام خسته نباشيد چرا قسمت اسمبل كردن سيستم عكس نداره؟ اين كه مهمترين قسمته. به‌صورت مستمر بايد حجم درايوها بررسي گردد تا با كمبود فضا مواجه نشويم.

رايان اكسپرت به جوانان علاقه مند به كامپيوتر و سخت افزار كمك مي كند تا در مدت زمان بسيار كوتاهي متخصص كامپيوتر شوند و در اين حوزه به كسب درآمد بپردازند. در اين مرحله ابتدا تك‌تك سخت‌افزارهاي كامپيوتر توسط برنامه‌اي به نام بايوس چك مي‌گردد و زماني كه مشكلي در هركدام از آن‌ها رخ‌داده باشد، اين فرآيند متوقف مي‌گردد. ما مي‌توانيم از طريق بوق‌هايي كه توسط سيستم bios پخش مي‌گردد از نوع مشكلي كه براي سيستم به وجود آمده است مطلع شويم. دو حالت ممكن است پيش بيايد يكي اينكه مشكل خيلي حاد نيست و ايراد از ويندوز و نرم‌افزارهاي ما است و با به‌روزرساني آن‌ها مشكل برطرف خواهد شد و يا اينكه مشكل خيلي بحراني شده و از سمت سخت‌افزار است و بايد قطعات فعلي را تعويض كنيم و آن‌ها را ارتقاء دهيم. در حقيقت همان بلندگو سيستم است كه صداي خروجي توسط فايل‌هاي موسيقي و يا فيلم را به گوش ما مي‌رساند. كارت گرافيك وظيفه پردازش تصوير را بر عهده دارد و انتخاب آن براي كار با نرم‌افزارهاي گرافيكي و طراحي و همچنين بازي‌هاي كامپيوتري خيلي تأثيرگذار است.

پردازنده‌هاي مبتني بر اعمال ساده اعمال بسيار كمي را پوشش مي‌دهند و در حقيقت براي برنامه‌نويسي براي اين پردازنده‌ها بار نسبتاً سنگيني بر دوش برنامه‌نويس است. اين پردازنده‌ها تنها حاوي ۴ عمل اصلي و اعمال منطقي رياضي و مقايسه‌اي به علاوه چند دستور بي‌اهميت ديگر مي‌باشند. هرچند ذكر اين نكته ضروري است كه دستورها پيچيده نيز از تركيب تعدادي دستور ساده تشكيل شده‌اند و براي پياده‌سازي اين دستورها در معماري‌هاي مختلف از پياده‌سازي سخت‌افزاري (معماري CISC) و پياده‌سازي نرم‌افزاري (معماري RISC) استفاده مي‌شود. عينك رايانه علاوه بر اينكه ديد خوبي به شما مي دهد مي تواند خستگي چشم كه به دليل نور درخشان محيط كار ايجاد مي شود را بهبود بخشد و با استفاده از عينك هاي با پوشش ضد انعكاس ( Anti-reflective ) شما مي توانيد ورود نورهاي اضافي و منعكس شده را به چشمتان كاهش دهيد . چون صرفا جهت كار با رايانه نسخه مي شوند براي موارد ديگر چون رانندگي مفيد نيستند .

اين مقاومت طولاني مدت باعث مشكلات فوكوس چشم و فشار به آن مي شود . اگر به دنبال كنترل كاربرانتان هستيد مي‌توانيد با استفاده از HPCM در تين كلاينت‌ها تمام ارتباطات موجود را مورد كنترل و تحت نظر خود قرار دهيد. ميني كامپيوتر اچ پي Z2 Mini G4 داراي پورت‌هاي زيادي بوده كه امكان اتصال CONNECTOR هاي زياد و متنوعي را به اين ميني كامپيوتر مي‌دهد.

اين مانيتورهاي همه‌كاره تنها به يك كيبورد و يك موس احتياج دارند و پس از روشن كردن آن مي‌توانيد از ويندوزهاي به‌روز استفاده كنيد و به اينترنت متصل شويد و برنامه‌هاي موردنيازتان را دانلود كنيد. ديجي‌كالا به عنوان يكي از قديمي‌ترين فروشگاه هاي اينترنتي با بيش از يك دهه تجربه، با پايبندي به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت كالا و تضمين اصل‌بودن كالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌هاي معتبر جهان، به بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي ايران تبديل شود. به محض ورود به سايت ديجي‌كالا با دنيايي از كالا رو به رو مي‌شويد!

سرفصل‌های آی‌سی‌دی ال (ICDL)، یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین دوره‌های آموزشی در حوزه مهارت‌های کامپیوتری و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ITC) است. این دوره با هدف آموزش مهارت‌های اساسی و اساسی در استفاده از رایانه و نرم‌افزارهای مختلف طراحی شده است. سرفصل‌های آی‌سی‌دی ال شامل موارد زیر می‌شود:

 

مفاهیم اساسی رایانه: این بخش از دوره برای آشنایی شرکت‌کنندگان با مبانی کامپیوتر و عملکرد آن طراحی شده است. شامل مفاهیمی مانند سخت‌افزار، نرم‌افزار، سیستم‌عامل، مرورگر و اینترنت است.

کار با ویندوز: این بخش به آموزش مهارت‌های اساسی کار با سیستم‌عامل ویندوز اختصاص دارد. از جمله مواردی که در این بخش آموزش داده می‌شود، استفاده از رابط کاربری ویندوز، مدیریت فایل و پوشه‌ها، استفاده از برنامه‌های اداری مانند ورد و اکسل و همچنین مفاهیم امنیتی مرتبط با کامپیوتر می‌باشد.

این سرفصل‌ها تنها یک تجربه ابتدایی از مهارت‌های کامپیوتری و استفاده از فناوری اطلاعاتی را فراهم می‌کنند و برای هر کسی که می‌خواهد در دنیای امروزی پیشرفت کند، بسیار ارزشمند و ضروری می‌باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.